Navrhovaný postup - jak na to?
Před zahájením samotné inovace vyučovacího předmětu PČ je dobré promyslet následující body a opovědět si na uvedené otázky:
A. PRIORITY ŠKOLY
- Co skutečně podporuje vedení školy v dlouhodobém horizontu?
- Kvalifikace - aprobovanost učitele technické výchovy?
- Materiální zásemí - prostory dílny, školní pozemky aj.?
- Finanční prostředky pro udržitelnost výuky i v budoucnu?
B. ŠVP
- Současný stav ŠVP a časová dotace předmětu PČ?
- Zvolit vhodné tematické okruhy dle RVP a zapracovat případné změny do ŠVP?
- Počty žáků ve třídách nebo skupinách?
C. VYBAVENÍ
- Sestavení rozpočtu pro nákup vybavení dílen - ukázka níže...
- Pracovní pomůcky, technické vybavení (ruční nářadí, stroje apod.)
D. MATERIÁL
- Prostředky na nákup technického a spotřebního materiálu, který budeme potřebovat.
- Uvědomit si, že se nejedná o jednorázový výdaj a je potřeba s ním počítat v každoročním rozpočtu provozu školy!
Ukázka rozpočtu na nákup vybavení školních dílen
- Bez základního vybavení lze jen těžko realizovat kvalitní výuku PČ.
- Využijte finanční prostředky k nákupu kvalitního vybavení z různých projektů.
Stáhnout ukázku rozpočtu:
Pozn.: uvedený rozpočet předpokládá alespoň základní vybavení pracovními stoly.
Ceny v přehledu nejsou aktuální!
|